NOU SEGELL DE BONES PRÀCTIQUES A LA BIBLIOTECA ESCOLAR

Ens complau informar-vos que des del Programa de Biblioteques Escolars puntedu han tornat a concedir un reconeixement a la nostra biblioteca escolar. En aquesta ocasió, per reconèixer la biblioteca com un agent dinamitzador cultural al centre.

L’experiència que ha estat premiada és la de la trobada literària amb els alumnes de sisè. Us narràvem aquesta activitat ara ja fa unes setmanes, a l’article TROBADES LITERÀRIES.

Aquest segell indica que la proposta compleix amb els objectius següents:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Estem profundament agraïts al programa per aquest reconeixement. Ens encoratja a continuar fent propostes d’animació lectora per tal que la biblioteca esdevingui el veritable cor del centre.