INTERCANVI “SCHOOL TO SCHOOL”

Després d’unes quantes setmanes de treball dur de recerca, i de la redacció de vàrios textos i pòsters, els nens i nenes de 6è han acabat el projecte d’interanvi “School to school”, amb la Fundació Vicente Ferrer.

Hem enviat una caixa amb tot el material que hem elaborat, a l’escola de reforç FVF de la població d’Agraharam, a Anantapur, estat d’Andhra Pradesh, al sudest de la Índia. La caixa contenia cartes i pòsters personals de cada alumne (“All about me”,  “My Letter”), receptes familiars (“My recipe”), un còmic on explicaven el seu dia a dia (“My day”), un escrit sobre com s’imaginen d’aquí a uns anys (“When I am 20”), pòsters amb aspectes de la nostra cultura (Food/Sports/Beautiful places/School, etc.). I també calendaris: de les dues classes, regal de l’AMPA, i un altre d’elaborat pels alumnes on han anotat dates importants i els seus aniversaris, és clar!, il·lustrats amb fotos de Montcada.

Paral·lelament, han realitzat un treball de recerca en llengua anglesa sobre aspectes de la Índia que volien saber, i que s’ha materialitzat en una petita i heterogènia exposició que hem anomenat “What do we want to know about India?” (Què volem saber de la Índia?):

Sabíeu que ens separan uns 7.400 km, a Agraharam i a Montcada?  I 5’30 hores més!

Que la llengua que parlen és el teluguహలో vol dir Hola!

A què juguen els nens al carrer? I quins són els esports més populars?

Com s’anomenen els seus vestits tan bonics?

Ténen més d’un deu? Quan celebren festes i per què?

Què els agrada per menjar? etc.

Estem molt contents de la feina feta i esperem amb il·lusió la caixa dels nostres companys indis!

1. Vanesa Prados

Guau teachers, quina feina tan extraordinària! Més enllà de l’intercanvi lingüístic, crec que és un projecte amb un component afectiu i emocional sensacional. Congratulations! Estarem molt pendents, a veure què ens expliquen ells.

2. admin

Heu fet una feina espectacular! Apropar-nos a una realitat tan diferent de la nostra segur que ha remogut alguna cosa en el nostre interior.
    Felicitats alumnes! Felicitats Isa, per fer possible aquest projecte!
    Heidi