Escola de famílies

Finalitzem el primer trimestre del cicle “Escola de Famílies” amb un taller de creació de compreses reutilitzables, organitzat per l’Oficina Jove de la Segarra. Amb el lema “Cus la teva compresa reutilitzable i redueix residus”, l’Anna Puigdemasa, tallerista de RUSCCUS, projecte de confecció de compreses, ens guiarà per a obtenir una compresa de diversos usos i reduir així l’impacte mediambiental d’aquests productes sanitaris. Cosir la teva compresa de tela amb bona companyia és l’activitat més divertida per transformar la teva vivència menstrual. Un taller 100 % pràctic, on aprendràs a cosir la teva compresa de tela. A més, inclou tot el material per poder cosir-la!

📍  Local Social de les Pallargues
📅  Dissabte 2 de desembre
🕒  De 17.30 a 19.30 h

🔗 Inscripció prèvia en aquest enllaç. Oberta a totes les famílies de la Segarra.
“Escola de Famílies” és una iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn de Cervera i de Guissona, juntament amb l’Oficina Jove de la Segarra, l’EAP (Equip d’Atenció Primària) Cervera i Guissona, i el SOAF (Servei d’Orientació i Acompanyament a les Famílies), i va néixer amb la finalitat de promoure la parentalitat positiva i cobrir part de les inquietuds i demandes de les famílies de la zona, a partir d’una sèrie de tallers, píndoles informatives i xerrades de qualitat, totalment gratuïtes.

Us recomanem seguir els perfils d’Instagram dels Plans Educatius de Cervera Guissona, l’Oficina Jove de la Segarra i l’EAP de Cervera Guissona per estar a l’última sobre la programació del segon trimestre.

Us hi esperem!

Equip PEE Guissona