L’AFA: qui som i què fem ?

Està regulada per uns estatuts i s’organitza a través d’una Junta. Mitjançant una assemblea s’escull la Junta i cada membre escollit roman quatre anys al càrrec. La Junta es reuneix sempre que sigui necessari amb l’objectiu de dirigir l’associació d’acord amb els criteris indicats a l’Assemblea.

LA JUNTA DE L’AFA RAMON FAUS I ESTEVE ESTÀ FORMADA PELS SEGÜENTS MEMBRES:

Presidenta
Ester Castellana Regué

Vicepresident
Xavier Casoliva Pla

Secretària
Esther Castaño López

Tresorera
Maria Cuenca Condal

Carmen Anca Danciu

Mireia Duch Franco

Alba Graells Vilardosa

Eva Guasch Golobardes

Iuliana-Monica Muresan

Judith Soler González

REPRESENTANT de la Junta de l’AFA AL CONSELL ESCOLAR DE L’ESCOLA I MUNICIPAL DE L’AJUNTAMENT: Alba Graells Vilardosa

ADMINISTRATIU AFA: Miquel

I per això,

• Gestionem de forma adequada tant administrativament com econòmicament l’associació.
  • Debatem i acordem tots els temes que afecten al funcionament de l’escola i la seva relació amb els pares i mares.
  • Atenem i traslladem les inquietuds dels pares i mares a l’escola.

HORARI OFICINA AFA (Miquel): 8:30 a 14:30 i de 15 a 16:30

dilluns dimarts dimecres dijous divendres

telèfon: 602222729

Compte ingressos a l’AMPA:  Caixa Guissona  ES29 3140 0001 9800 0958 6200

Si voleu més informació, cliqueu a cada quadre:

Menjador
Activitats extraescolars
Acollida matinal
Documents d’interès
FAPAC
Assemblea anual. Acta 18 de juny de 2018
Quota socis anual:
25€ per família
Assemblea 2019
Acta 13 de maig de 2021

Assemblea 2021
Acta del 12 de juliol de 2021

QUÈ FEM ?
A QUÈ ES DESTINEN ELS DINERS OBTINGUTS AMB LA VENDA DE LLIBRES I MATERIAL ? i amb l’aportació dels SOCIS?

Parada de llibres i roses per Sant Jordi

SANT JORDI 2019. | CEIP Ramon Faus i Esteve

Els beneficis obtinguts es destinen

a subvencionar les colònies COLÒNIES DE 6è | CEIP Ramon Faus i Estevede FI DE CURS de les nenes i dels nens de 6è.

Subvencionem l’autocar de la sortida a Sant Jo2018 | CEIP Ramon Faus i Esteve | Pàgina 2an de l’Erm dels alumnes de 5è.

Hem adquirit pissarres digitals de darrera generació per a TOTES les aules dels nostres fillsDIVISI

Ordenador de sobretaula - InformàticaPols4rt

Hem incorporat cortines a les aules d’educació Infantil i així fer més agradable l’estància

Cortinas Enrollables comprar en Guayaquil

Subvencionem les festes que organitza l’escola com ara la castanyada,l’esmorzar de Nadal, el de les Jornades Culturals;

L'Associació de Celíacs de Catalunya obre una delegació a Tortosa ...Esmorzar saludable a l'escola bressol: coneixem les fruites i les ...Aquells berenars d'abansBeneficis de les castanyes per a la salut

Adquirim material i jocs pel pati, per l’escola. En definitiva: recolzem i participem, conjuntament amb les mestres i els mestres de l’escola, del projecte pedagògic conjunt.

Participem en el NOU PROJECTE PATI DEL CENTRE: el pati com a espai educatiu
Organitzem la festa de fi de curs

Els nostres socis reben una samarreta de l’escola quan es matriculen al centre.Notícies – Ampa Ramon Faus i Esteve

Els alumnes de 6è, socis de l’AFA,  reben l’orla en finalitzar l’escolaCEIP Ramon Faus i Esteve | TOTS SOM ESCOLA