LA ROBÒTICA A LES AULES de P3 fins a 6è.

Com que treballem amb la robòtica en l’horari lectiu i des de P3 fins a 6è, els mestres hem rebut formació al respecte. Aquí hi ha una mostra dels materials i entorns que utilitzem: tablets, bee-bot, WeeDo, scratch…

NOVES COMPANYES D’AULA!

Quina emoció!!! Tenim noves companyes d’aula!
Ahir els representats d’Escoles Verdes van fer entrega a les aules d’una planta. Ara cal cuidar-la i mimar-la molt per tal que creixi.
Amb aquesta iniciativa pretenem que l’alumnat aprengui a tenir cura d’un ésser viu alhora que omplim de “natura”… Llegeix més»

Setmana prevenció de residus

Durant aquesta setmana tot l’alumnat de l’escola està participant en diferents tallers de reaprofitament de residus.
D’aquesta manera tots junts prenem consciència de la importància de no generar residus innecessaris i, a la vegada, aprenem com donar-los-hi una nova utilitat.
Aquí us deixem… Llegeix més»

Castanyada 2019

El passat 31 d’Octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Al matí vam gaudir de les obres de teatre que ens van preparar l’alumnat de sisè, que ho van fer molt bé. A la tarda, abans de menjar les castanyes al pati, vam fer entrega… Llegeix més»