Taller “El foc i tu” amb l’alumnat de 4t

Avui divendres els i les alumnes de 4t hem rebut la visita dels Bombers, que ens han ofert el taller “El foc i tu”. Primer, hem fet una sessió teòrica a l’aula, on ens han explicat les característiques del foc, els factors de propagació i la regeneració dels boscos.

I després hem fet la part pràctica al pati, on hem pogut veure com cremem dos escenaris ficticis diferents: un que simulava un bosc net i un altre d’un bosc sense netejar, amb molt sotabosc.

L’activitat estava inclosa dins el projecte que hem treballat sobre la Segarra, ja que hem après aspectes del medi de la comarca, com el paisatge de turons, conreu i bosquines, i també ens ha servit per prendre consciència dels efectes i el comportament del foc i de la importància de tenir els boscos nets i la cura del medi ambient.

AQUÍ podeu veure imatges del taller.

Esperem que us agradin.