Xerrada de coeducació a 5è

Els dies 25 de febrer i 4 de març, els alumnes de 5è van participar en uns tallers de coeducació, en concret per la prevenció de la violència masclista.. Les dues sessions van ser impartides per la professora  Esther Sotillo.

Els continguts tractats feien referència als estereotips de gènere, a la igualtat entre l´home i la dona, etc.  Els infants van participar de manera molt activa en totes les propostes. Les dinàmiques foren entenedores i molt engrescadores per a l´alumnat. Estem segurs/es que aquest tipus de formació ens ajudarà a aconseguir que  la societat del futur sigui més justa i igualitària per a tothom.

Per veure les fotos feu clic aquí!