TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE EL PLA DE REOBERTURA DE CENTRE (JUNY 2020)

PER VEURE EL PLA D’OBERTURA COMPLET FEU CLIC A LA IMATGE ANTERIOR

Quan passem a  fase 2, tot l’alumnat que compleix els requisits,

ha contestat l’enquesta (alumnat d’Infantil i de 6è)

i ha comunicat a l’escola que voluntàriament vol venir, ho podrà fer.

 

RECORDEU:

L’alumnat d’infantil que vingui al centre ha de portar:

  • Certificat mèdic (en casos d’infants que pateixen alguna malaltia crònica).

L’alumnat de primària que vingui al centre ha de portar:

 

PODEU VEURE ELS DIES ORIENTATIUS QUE OBRIREM L’ESCOLA A PARTIR DEL DIA 8 DE JUNY

(PERÒ US INFORMAREM QUAN SIGUI SEGUR QUE PASSEM A FASE 2) 

 

ORGANITZACIÓ DE LES MESURES DE SEGURETAT 

  • Tothom que vingui a l’escola (alumnat, professorat, personal no docent), haurà de portar obligatòriament una mascareta. 
  • L’alumnat ha de portar la mascareta de casa. Si algun alumne vé sense mascareta, no podrà accedir a l’escola.

 ENTRADES A L’ESCOLA

 

Alumnes de P3 a P5 Alumnat de 6è i NESE
Horari: 9:00h Horari: 10:00h
Protocol d’entrada a seguir: 

  • Les famílies s’esperaran a la  vorera del costat de l’entrada (Fora del recinte escolar respectant la distància corresponent).
  • L’infant anirà entrant d’un en un i sol fins la reixa principal.
  • Abans d’entrar a l’interior del recinte escolar:

a.                 Es prendrà la temperatura i es posaran a la seva fila corresponent.

 

b.                 Quan estiguin tots a la fila, se’ls  posarà gel desinfectant a les mans i es desinfecten les soles de les sabates.

 

c.                  Posteriorment aniran entrant per cursos amb la seva mestra de referència, seguint la línia marcada al terra fins a la classe corresponent.

Protocol d’entrada a seguir: 

  • L’alumnat s’espera a la  vorera del costat de l’entrada (Fora del recinte escolar respectant la distància corresponent).
  • L’infant anirà entrant d’un en un i sol fins la reixa principal.
  • Abans d’entrar a l’interior del recinte escolar:

a.           Es prendrà la temperatura i es posaran a la seva fila corresponent.

 

b.          Quan estiguin tots a la fila, se’ls  posarà gel desinfectant a les mans i es desinfecten les soles de les sabates.

 

c.           Posteriorment aniran entrant amb la seva mestra de referència, seguint la línia marcada al terra fins a la classe corresponent.

SORTIDES DE L’ESCOLA

             

Alumnes de P3 a P5 Alumnat de 6è i NESE
Horari: 13h. Horari: 12:30h.
Protocol de sortida: 

Les famílies s’esperaran a la  vorera del costat de l’entrada (Fora del recinte escolar respectant la distància corresponent) i l’alumnat anirà sortint d’un en un.

 

·       12:50h Sortida alumnat

Protocol de sortida:

L’alumnat sortirà  de la seva aula i sortiran per la sortida corresponent:

 

12:25h Sortirà el grup A per la porta de les escales de cicle superior i marxarà per la reixa principal.

 

12:30h Sortirà el grup B per la porta de les escales de cicle superior i marxarà per la reixa principal.

 

 

 

  • Circulació pels passadissos i les aules:

 

– En els passadissos es marcaran unes línies per les entrades i les sortides.

– Quan circulem pels passadissos, ho farem sempre per damunt de les línies.

– En les aules també hi marcarem unes línies a terra per facilitar el trànsit i respectar les distàncies.

 

  • Entrades a les aules:

 

– L’alumnat entrarà a l’aula de manera ordenada i respectant la distància de seguretat.

Cada alumne tindrà un espai propi (taula i cadira), i no podrà canviar de lloc.

– Les taules i cadires estaran separades per dos metres de distància.

L’alumnat no podrà tocar ni agafar cap material de l’aula a excepció del que li doni el/la tutor/a o mestre/a de referència.

 

  • Rentat de mans:

 

– En tots els lavabos posarem cartells sobre la tècnica del rentat de mans amb sabó.

– En cada aula hi haurà també un gel higienitzant, però es prioritzarà el rentat de mans amb aigua i sabó.

– Abans d’accedir a l’aula es farà un rentat de mans.

– Abans i després d’esmorzar.

– Abans i després de sortir al pati.

– Abans i després d’anar al WC.

– Abans de marxar a casa.

– En qualsevol moment que el tutor/a de referencia ho cregui necessari.

ORGANITZACIÓ DE L’ACCIÓ EDUCATIVA PRESENCIAL

 

Quan tinguem el nombre d’alumnes que vindran a l’escola farem els grups, els distribuirem pels diferents espais i els hi assignarem un tutor de referència (no necessàriament serà del tutor que tenen).

RÀTIO:

  • Alumnat de P3: màxim 6
  • Alumnat de P4 i P5: màxim 8
  • Alumnat de 6è: màxim 13
  • Alumnat NESE: màxim 5

 

ESPAIS DE REFERÈNCIA:

  • ALUMNAT DE 6e (en cas que vinguin més de 13)

AULA DE MÚSICA, lavabo de CS

AULA D’INFORMÀTICA, lavabo de CS

  • ALUMNAT D’INFANTIL :

AULA de P3 amb lavabo dintre

  • ALUMNAT NESE

AULA LILA, lavabo de CM

 

MATERIAL   

– L’alumnat de 6è i NESE ha de portar el seu material individual i no el pot compartir.

– A l’alumnat d’educació Infantil se li assignarà un material individual que no podrà compartir.

– Les joguines i el material comú de plàstic tindran un ús individual i diari per l’alumnat d’infantil. Aquest material es desinfectarà cada dia després del seu ús i l’endemà el podrà utilitzar un altre alumne.

 

PATIS:

  • Alumnat de 6è i NESE: no sortirà al pati.
  • Alumnat d’Infantil: 10’30-11’30: pati d’Infantil.
  • L’alumnat esmorzarà dins de l’aula.

 

HORARIS DELS GRUPS:

  • Alumnat de 6è:
  • Podran venir a l’escola 2 dies a la setmana de 10 a 12’30 hores, els dies: DIMECRES I DIVENDRES

Alumnat d’Infantil:

  • Podran venir a l’escola del 8 al 19 de juny de 9 a 13h
  • Les tutores d’infantil hauran de venir un dia a l’escola per organitzar el material individual de l’alumnat en les seves bosses de roba. Aquestes bosses es penjaran al penjador del passadís. Les tutores no faran acollida perquè continuaran amb el treball telemàtic fins acabar el curs.

 

Posteriorment enviarem un correu a les famílies perquè vinguin a recollir el material individual demanant cita prèvia a partir del 19 de juny. L’alumnat d’infantil  i primària que no vinguin al centre i vulguin recollir el material hauràn de demanar cita prèvia (973552092- 644695361)

Alumnat NESE

  • Prèvia coordinació amb l’EAP es farà un acompanyament educatiu personalitzat a aquell sector de la població escolar més vulnerable. La mestra d’Educació Especial programarà els dies i hores d’aquest retrobament fent-lo coincidir amb les tutories d’acompanyament en petit grup, de la resta de companys d’aula.

 

ATENCIÓ PERSONALITZADA
dimarts 16 (CI) Dimarts 9 (CM i CS) 
5 alumnes aprox.(1r)

5 alumnes aprox. (2n)

3 alumnes aprox. (3r)

4 alumnes aprox. (4t)

4 alumnes aprox.  (5è)

3 alumnes aprox. (6è)

 

Caldrà que cada mestre/a convoqui les reunions de caràcter voluntari.

PLANIFICACIÓ DE LES ACTUACIONS D’ACCIÓ TUTORIAL

Alumnat de 1r a 5è:

  • Les tutores i tutor de tots els cursos i nivell planificaran una trobada amb tots els infants de manera presencial i voluntària.
  • Programaran un dia i hora de retrobament amb el seu alumnat en petits grups.
  • Les tutores i tutor es posaran en contacte amb el seu alumnat per programar aquestes trobades.
  • En aquestes trobades s’aprofitarà també per donar a l’alumnat tot del material que tenen a l’escola.
  • Les tutores sortiran a buscar del grup d’alumnes a la reixa del pati. Faran del protocol de desinfecció de l’entrada juntament amb e conserge o algun membre de l’equip directiu.
  • Faran la trobada en l’aula del grup.
  • En acabar la mestra acompanyarà el grup a la sortida i el  personal de neteja desinfectarà les cadires i/o taules que hagin utilitzat.
  • El següent grup s’esperarà al carrer.

 

HORARI TUTORIES PERSONALITZADES 1r a 5è
4tB  2nA  2nB 4tA 1r 3r
 Dia 9/06 

Grup 1: 9:30h- 10:30h

Grup 2: 10:45- 11:45h

Grup3: 12:00-13h

Dia 10/06

Grup 1: 9:30h- 10:30h

Grup 2: 10:45- 11:45h

Grup3: 12:00-13h

Dia 11/06

Grup 1: 9:30h- 10:30h

Grup 2: 10:45- 11:45h

Grup3: 12:00-13h

Dia 12/06

Grup 1: 10:45h- 11:45h

Grup 2: 12:00-13h

Grup3: 12:00-13h

Dia 15/06

Grup 1: 9:30h- 10:30h

Grup 2: 10:45- 11:45h

Grup3: 12:00-13h

Dia 16/6

Grup 1: 9:30h- 10:30h

Grup 2: 10:45- 11:45h

Grup3: 12:00-13h

Dia 17/06

Grup 1: 9:30h- 10:30h

Grup 2: 10:45- 11:45h

Grup3: 12:00-13h

Els o les tutores de l’alumnat que no vingui a les tutories d’acompanyament, hauran de posar tot del material individual de l’alumne amb bosses al penjador corresponent.

Pel tema de l’arxivador, caldrà treure-ho de dins, posar-ho en un DIN A3 doblegat i una goma.

En els dies de les tutories personalitzades, l’alumnat que vingui  cal que porti els llibres de biblioteca que han agafat en préstec i els llibres de reutilització.

Les famílies podran venir a buscar el material amb cita prèvia a partir del dia 19 de juny. L’alumnat d’infantil  i primària que no vinguin al centre i vulguin recollir el material hauràn de demanar cita prèvia (973552092- 644695361)

Comiat de sisè dia 19 de juny

  • Han de venir els mestres de cicles superior. La resta, si volen també poden venir.
  • Proposta de veure del vídeo a l’edifici del menjador, tot obert,  mantenint la distància de seguretat entre alumnat i professorat.
  • Posteriorment repartiment de les orles, samarretes i usb + el discurs (PATI)
  • Es donarà l’opció de retransmetre online el dia del comiat per a les famílies.
  • Respecte al vídeo resum de l’escola, quan del tinguem fet els hi farem arribar.

 

ALTRES SERVEIS

  • No hi haurà servei de Menjador abans d’acabar el curs.
  • Transport escolar. Ens coordinarem amb del Consell Comarcal per programar horari i la ruta per un alumne de sisè.

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>