TANQUEM EL PROJECTE ETWINNING

Enguany, hem conegut a les nenes i nens de l’Escola Piaget, de Barcelona. Durant el curs i dins del projecte Etwinning hem fet moltes i diferents activitats com: escriure cartes, postals i e-mails, ens hem fet vídeos i enviat fotografies… Una de les últimes activitats que havíem de fer era la d’anar a Barcelona per poder tornar a veure als nostres companys i companyes de l’Escola Piaget i també, per conèixer la seva escola, però malauradament no ha pogut ser. En canvi, els hi hem fet uns dibuixos i cartells amb missatges d’ànim i agraïment.

Esperem que us agradin molt, ha estat tot un plaer compartir aquest projecte amb vosoaltres!!! Fins al curs vinent!!!

Cliqueu aquí o a la foto per veure el vídeo!