SORTIDA FINAL DE TRIMESTRE

Per acabar aquest segon trimestre, els i les alumnes de l’escola Ramon Estadella hem fet una sortida a l’aire lliure per conèixer el nostre entorn i gaudir d’un dia esplèndid a la natura. Hi hem passat tot el dia i quan hem acabat de dinar, hem buscat ous de Pasqua. Les estones lliures hem gaudit de l’entorn tot jugant amb els elements de la natura.

Primer Cicle anirà al Pou de gel. Cliqueu aquí si voleu veure les fotos.

Segon Cicle anirà a Massoteres. Cliqueu aquí si voleu veure les fotos.

Tercer Cicle anirà al Llor i Castellmeià. Cliqueu aquí si voleu veure les fotos.

Infantil es quedarà a l’escola i gaudiran d’uns castells inflables. Cliqueu aquí si voleu veure les fotos.