SORTIDA DE CICLE MITJÀ A TAMARIT

Ahir l’alumnat de cicle mitjà, va emprendre el camí cap a Tamarit amb molta il·lusió. Un cop vam arribar a la casa de colònies, ens vam dividir en grups.

L’alumnat de 4t. va fer una ruta passejant pel bosc fins arribar als penya-segats de Tamarit. Allà vam poder gaudir escoltant el monitor que ens va explicar curiositats sobre l’espai natural, la fauna i el poble de Tamarit. Van aprendre moltes coses interessants i van fer moltes preguntes! Seguint els penya-segats van arribar a la platja on van cantar algunes cançons molt divertides. Vam tenir la sort de dinar vora el castell i de poder jugar a la platja.

L’alumnat de 3r. va iniciar un itinerari de descoberta de l’entorn, on van poder gaudir un espai natural protegit fins arribar a la platja. Allà van gaudir fent diferents jocs. Vam estar-hi molt bé. Teníem la platja sencera per nosaltres, un lloc encantador i tranquil on vam dinar i jugar una bona estona.

A la tarda ens vam desplaçar un altre cop fins a la casa de colònies, on ens esperaven els monitors. Els nens i nenes de 4t vam fer diversos jocs cooperatius i divertits. El grup de 3r van fer una activitat d’orientació. Per grups, amb l’ajuda d’un plànol havien de trobar una sèrie de pistes. L’activitat no va ser fàcil, però amb cooperació i una bona orientació, van aconseguir fer-ho molt bé.

Amb més ganes de seguir allà, però, va arribar l’hora d’acomiadar-nos i tornar cap a Guissona.

Va ser un dia fantàstic del qual vam gaudir molt tots i totes.

Cliqueu al següent enllaç per visualitzar les fotos.

Fotos de 4t

Fotos de 3r