SETMANA LITERÀRIA 2021

Al llarg d’aquesta setmana i coincidint amb la Diada de Sant Jordi, tot l’alumnat de l’escola ha celebrat una magnífica setmana Literària. Les aules s’han omplert (encara més) de contes, històries, tallers i d’algunes visites molt especials.
Les nenes i els nens de primària, han rebut a les autores i els autors dels llibres de lectura que han treballat a l’aula o una visita d’una animadora lectora els quals han gaudit d’una bonica i divertida estona mentre els explicaven anècdotes de la seva professió i l’alumnat ha pogut preguntar-los diferents curiositats que tenien respecte a la seva professió o respecte al seu llibre.

Us animem a visitar aquest recull d’imatges, cliqueu AQUÍ per veure-les!