Què hi ha darrere d’un endoll?

Amb aquesta pregunta l’alumnat de cinquè va començar a treballar fa unes setmanes, el projecte de medi natural: Matèria i Energia.

Una vegada generades les hipòtesis, vam voler comprovar si anàvem per bon camí o per contra, estàvem completament equivocats. Vam convidar en Josep Sellés, enginyer tècnic elèctric, a qui vam explicar el què creiem nosaltres que hi havia darrere d’un endoll. En Josep va escoltar amb molta atenció, l’explicació de  cada grup de treball i després ens va explicar què era l’electricitat, com es generava, com es distribuïa i com acabava arribant a les nostres cases.

Va ser una xerrada molt profitosa per tots nosaltres.

Moltes gràcies Josep!!

Si voleu veure algunes fotos, feu click aquí.