LLEGIM I ENS DIVERTIM!!

Per tal de fomentar el gust de la lectura, continuem treballant a través de diferents metodologies la lectura, el “llegim i ens divertim” és una activitat que els alumnes es preparen a casa i posteriorment exposen a l’escola, llegint la lectura escollida davant dels companys. Quan acaben, fan una sèrie de preguntes per tal de saber si els seus companys han estat fent una bona comprensió oral de la seva lectura.

Els encanta llegir als seus companys i mestres i ser els protagonistes durant aquestes agrada!!

Us compartim algunes imatges dels dos alumnes que han realitzat l’activitat, posteriorment anirem penjant la resta d’alumnes que ho vagin fent! https://photos.app.goo.gl/XimU2F4e5z6omYF87

Resultat d'imatges de dibujo lectura