Llegim bé a 5è A!

Els dimarts a la classe de 5è A un a lector/a ens llegeix un fragment d’un llibre que li hagi agradat molt. La primera va ser l’Emma. És una gran seguidora del Harry Potter i ens va llegir un tros d’un capítol de “La pedra filosofal”. Ens va encantar!

Aquesta setmana li ha tocat el torn a l’Isaac. Ha escollit un fragment d’un llibre de la col.lecció “Forasters del temps”. Ens ha enganxat tanta acció!

Els dos ho han fet molt bé. Ens ha agradat molt escoltar-los i tindrem en compte les seves recomanacions! Moltes gràcies!

Per veure les fotos feu clic aquí!