INFORMACIONS FESTIVAL DE NADAL

Benvolgudes famílies,

Us recordem que dijous 19 de desembre per la tarda es farà el festival de Nadal.

L’alumnat que va a dinar a casa han de venir vestits per la festa i no cal que portin motxilla. Els que queden al menjador, hauran de portar la roba en una bossa per canviar-se al migdia.

Per la bona organització del festival us agrairíem que respectéssiu l’espai assignat pels alumnes (marcat amb una cinta). L’escola gravarà i farà fotografies de  tot l’espectacle i posteriorment el podreu veure al Blog de l’Escola.

En cas de pluja:

• l’alumnat que va a dinar a casa haurà de pujar directament al pavelló.
  • l’alumnat que es queda a dinar a l’escola hauria de portar paraigües (si voleu podeu venir a buscar-los i portar-los vosaltres mateixos al pavelló a les 14:45h).

Divendres hi ha jornada intensiva i per tant, l’horari serà de 9 a 13 hores per tot l’alumnat (de 9 a 14’50 pels que es queden al menjador)

Aquest dia no hi haurà extraescolars per la tarda, l’activitat de Kids & Us es farà amb normalitat.

Aprofitem per recordar-vos diferents punts durant el Festival de Nadal:

1. La utilització de la captació d’enregistraments de vídeos o imatges està autoritzada per a la seva utilització només a nivell personal, familiar o d’escola.
  1. No està permesa la publicació d’aquests enregistraments a les xarxes, excepte que es tingui el consentiment de tots els que apareixen a les imatges.
  1. Les persones que publiquin les imatges, assumiran la responsabilitat per l’ús inadequat que se n’hagi pogut fer

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Ens retrobarem el dimecres 8 de gener de 2020.

El Claustre de l’escola us desitja un Bon Nadal i una bona entrada a l’any 2020!!!