FESTA FI DE CURS

Quin final de curs tan divertit i emocionant hem tingut a l’Escola Ramon Estadella! Hem gaudit d’un espectacle ple d’energia i alegria. Ballar, cantar, saltar i jugar tots junts ha sigut una experiència meravellosa per als infants.

I quina millor manera d’acabar aquest dia que gaudint d’un refrescant gelat a l’ombra? Amb la calor de l’estiu, ha estat una delícia per a tots. És meravellós veure com us ens hem divertit i com hem creat records inoblidables en aquest final de curs.

Desitgem a tots els infants de l’Escola Ramon Estadella unes merescudes vacances d’estiu plenes d’aventures i moments màgics. Aprofiteu aquest temps per descansar, explorar i continuar aprenent de tot el meravellós món que us envolta. Que tingueu un estiu fantàstic i ens veiem el proper curs escolar amb més emocions i aprenentatges nous!

Per veure imatges de la festa CLIQUEU AQUÍ!