FEM UN SLIME A L’ESCOLA

Durant aquest mes L’Andriy, L’Adama, L’Andrea, L’Amir, la Salimata i la Jabu han treballat el text instructiu per escriure com es fa un slime. Després d’elaborar un bon text, hem visitat les classes de la nostra escola per ensenyar com es fa un slime.

No us ho perdeu, per que a part de fer les seves exposicions, tothom vam veure pas a pas com es fa un slime!

I per si ho voleu fer a casa, aquí teniu els ingredients:

• Una mica de cola blanca o transparent.
  • 2 o 3 gotes de colorant o pintura del color que més us agradi.
  • Una cullera petita de bicarbonat sodi.
  • També líquid de lentilles ( es fica a poc a poc gotetes fins que es vagi despegant de les parets del recipient).
  • Com a eines: una cullera i un recipient.

Elaboració: Anant barrejant els ingredients amb aquest ordre amb una cullera fins que es vegi que la massa es va compactant. Quan es pugui agafar amb les mans, es va amassant fins que es vegi amb la consistència que es vol. És una massa flexible i suau.

Si la feu a casa, comenteu què us ha semblant!

Aquí podeu veure les fotos dels tallers https://photos.google.com/share/AF1QipNqzUVdER2oVlYsgIqdrBXyZuXELmWd6aC3B0TBK-S9iMYtWpvoWbyeH7w4CY4cUQ?key=UmNKaVVfRmU4a29ZR0s0SjBvRjRpNmlPa3BFbEdR