Dia de Sant Jordi

El divendres 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi a la nostra escola. Es va regalar a cada família el conte: “Compte amb el llop” del projecte Cap infant sense conte.

Al matí vam fer tallers a EI, un punt de llibre a primària mentre gaudíem d’una estona tranquil·la i agradable compartint amb la resta de companys i companyes les creacions artístiques.

Després del pati, tots junts vam escoltar un emotiu conte que ens va venir a explicar una mare.

Els infants de 4t, 5è i 6è, a mig matí, van anar a l’Ateneu a veure l’obra musical l’Espill Encantat on actuen artistes de la nostra escola.

A la tarda, ens vam reunir tots a la piràmide per escoltar poesies escollides i recitades pels guanyadors del certamen de lectura en veu alta i ens van deixar amb ganes d’escoltar-ne més! Al pati, vam trobar paradetes de llibres, decorades per l’ocasió, on podíem comprar-ne amb el tiquet que ens havia donat la tutora quan vam entregar el llibre de casa per canviar.

Després de l’intercanvi podíem anar a l’ametller (guarnit amb banderoles de Sant Jordi) per fer una lectura tranquil·la del nostre llibre nou, a jugar a la zona de jocs tradicionals o a la taula de ping-pong a ballar la Polca d’Ours.

I per acabar de gaudir tots plegats, un berenar boníssim al pati!

Fotos Sant Jordi