DEMÀ DIA DE LA PAU. 30 DE GENER

Benvolgudes famílies,

Demà 30 de gener celebrarem el dia de la Pau.
MATÍ:
Durant el matí l’alumnat d’infantil i primària realitzarà diferents activitats relacionades amb la Pau.
TARDA:

Per la tarda farem la ja coneguda marxa anomenada “quilòmetres de solidaritat”  per col.laborar amb l’ONG Save the children” a la què us animem a participar-hi i amb el vostre granet de sorra i una petita aportació econòmica d’un euro.
Amb la vostra aportació podrem ajudar als més de 300.000  nens i nenes Rohingya, que van ser expulsats del nord de Myanmar i actualment  viuen en males condicions en camps de refugiats al país veí de Bangladesh.
ORGANITZACIÓ DE LA CURSA:
Aquest any serà una mica diferent, enlloc de fer una cursa farem una caminada fins a la Font de l’Estany pel camí del rec en parelles tutors i fillols tenint en compte el projecte TUTORIA ENTRE IGUALS. Un cop arribem allí, l’AMPA ens portarà una peça de fruita i després tornarem pel mateix camí.
 L’alumnat de 6è coordinarà  cada grup juntament amb els mestres i recaptarà els donatius durant aquell dia. Sortirem de l’escola cap a la font de l’estany pel camí del rec, cadascú amb el seu dorsal i amb les respectives parelles de la següent manera:
P3-P5
P4-1r
2n-4t
3r-5è
Ens hi alternarem els mestres i les famílies que ens hi volgueu acompanyar.
ESPEREM LA VOSTRA ASSISTÈNCIA EL DIA 30 A LES 15h.  Animeu-vos!