Concurs de lectura en veu alta

Hola famílies!!

Un any més, encara que aquest una mica diferent, l’alumnat de cicle mitjà i superior ha participat al concurs de lectura en veu alta. ????

En aquesta ocasió i davant la situació d’excepcionalitat que hem viscut, el concurs també ha hagut de canviar de format i hem participat al: Certamen en confinament #acasallegimenveualta.

A la nostra escola tenim representació en tres categories: grumets vermells, alumnat de cicle mitjà; grumets verds, alumnat de cicle superior i timoners, alumnat d’aula d’acollida.

Si cliqueu a la següent imatge, podreu accedir a la pàgina del youtube del certamen i clicar a les diferents categories per veure al nostre alumnat participant. Ho han fet molt bé!! ??

Grumets vermells: Judit Martí, Clàudia Campabadal, Emma Gabriel, Carla Castells i Ona Vilà.

Grumets verds: Ona Villegas, Berta Sánchez, Núria Cuñé, Biel Mas, Irene Bernaus.

Timoners: Amir Abdellaoui.

FELICITATS A TOTS I A TOTES!!!!