Cinquè finalitza la robòtica!

Com molt bé sabeu, aquest curs hem iniciat la robòtica a l’escola. Per aquest motiu un cop a la setmana ens hem desplaçat fins l’espai La Llavor per a poder realitzar aquesta activitat que s’inclou dins de l’àrea de coneixement del medi. Han estat 20 sessions setmanals d’una hora i mitja cadascuna. La veritat és que ha estat una experiència molt profitosa, l’alumnat ha pogut gaudir d’un molt bon material i d’un gran monitoratge. Volem agrair a la formadora Esther Culleré la seva dedicació i tot allò que ens ha ensenyat.

Us volem ensenyar el darrer projecte que hem realitzat. L’alumnat ha escollit per votacions un tema i el guanyador ha estat “Un parc d’atraccions”. Cada grup ha elaborat una atracció i finalment les hem posat totes en marxa. Per tant no només l’han construïda si no que també l’han programada.

Ens ha quedat un  parc d’allò més variat amb les següents creacions: els troncs, els llits elàstics, el tren del terror, les tasses, la muntanya russa, els cotxes de xoc, etc.

Ha estat la cirereta del pastís. Una gran oportunitat i una excel·lent experiència.

Mireu quines creacions!!!

Per veure les fotos feu clic aquí!