Llegim bé a 5è B!!

Aquesta setmana hem acabat la lectura del “Bon Lector” amb els dos últims grups. Per un costat tenim a l’Evelina, l’Aissatou i la Valera i, per l’altre, l’Òscar, la Nerea i la Nàdia.

El grup de l’Evelina, l’Aissatou i la Valeria han escollit el llibre “La biblioteca dels llibres buits”. Ens ha agradat molt escoltar els dos primers capítols per anar-nos enganxant cada vegada més a la lectura.

El grup format per l’Òscar, la Nerea i la Nàdia han escollit el llibre “Soul”. El fragment escollit ha estat molt interessant i tenim ganes de saber més.

Gràcies a tots per compartir aquestes estones!!