Activitats de Confinament P3 – del 18 al 24 de maig

Hola famílies!

Com esteu? Esperem i desitgem que tot segueixi igual de bé i amb les ganes i motivació que teníem en un inici.

Aquesta setmana, l’alumnat de P3 hem estat treballant i fent memòria com es deien els nostres companys i companyes de l’escola. A més, també els hem classificat segons tinguessin el nom llarg o curt.

Des de l’àrea de matemàtiques, ens ho hem passat pipa. Ens hem mesurat! A nosaltres mateixos/es, al pare, a la mare, a les nines, etc així com també hem classificat i ordenat objectes de gran a petit, ple o buit, etc.

Cliqueu aquí per veure les fotografies i els vídeos

Us animem a que continueu enviant-nos les tasques que us proposem des de l’escola i agraïm a les famílies que ho feu. GRÀCIES!

Us trobem molt a faltar!