A cinquè interpretem poesies!!

Ep famílies!!!

A l’hora d’Escrivim i com a prèvia a la presentació de poesies per al concurs de Jordi Pàmias, hem fet un certamen de poesia ben especial.

En primer lloc, els i les alumnes va portar una poesia de casa. Poesies de la Joana Raspall, Miquel Desclot, Teresa Pàmies, populars catalanes… poesies de tot tipus, recitades amb molta il·lusió amb un fons de música clàssica que amenitzava l’activitat.

Després va arribar l’hora de posar encara més emoció a aquestes poesies. Cada alumne va haver d’interpretar el poema que havia portat, amb el sentiment o emoció que li va tocar per sorteig: alegria, pena, fúria… ho van fer genial!!! Ho voleu veure?