A cicle mitjà hem celebrat Sant Jordi!!!

Avui, día 23 d’abril, els infants de cicle mitjà hem celebrat la Diada de Sant Jordi!

Al matí, quan hem arribat, ens hem trobat una tauleta ben bonica amb molts llibres per dedicar una estoneta a la lectura. Hem gaudit d’una estona tranquil•la i agradable compartint amb la resta de companys i companyes.

Després d’aquesta activitat, hem baixat al pati, on l’escola ens tenia preparat un escenari ben gran i decorat per a l’ocasió. Hi havia un micro i tot, però sabeu per a què? De manera voluntària, cada nena o nena que ha volgut llegir un poema, ho ha fet! La veritat és que ha sigut una estona ben bonica i ha sigut ben preciós escoltar i compartir, en un dia com avui, els poemes que hem llegit. Han hagut poesies de totes temàtiques i de diversos autors i autores; alguns ens han emocionat i d’altres ens han fet pensar. De ben segur sabem què, l’experiència, ens ha agradat molt!!

Aquí podeu veure les fotos de l’activitat dels poemes!

Durant el pati, hem gaudit de la Batucada de l’escola, tocada per l’alumnat de sisè. Ho han fet genial i ens han amenitzat l’estona d’esbarjo. Gràcies nens i nenes de sisè!

Quan ha acabat el pati, els nens i nenes de tercer, hem gaudit d’un conte sobre la llegenda de Sant Jordi, però una miqueta diferent. En aquest conte, la princesa vestia texans i samarreta, i lluitava cada dia per aconseguir ser el què volia ser, Youtuber. Hi havia un drac, però un drac que no li agrada el què feia, això de menjar-se a la gent no era la seva gran passió. I per últim, un príncep ben confós perquè no calia salvar a la princesa del drac. En fi, hem ben sabut que hem de lluitar per allò què volem ser. Després, hem cantat algunes cançons de Sant Jordi.

I per acabar el dia, hem fet un punt de llibre amb el cap d’un drac i l’hem decorat tal i com més ens ha agradat!

Hem gaudit d’un dia ple d’emocions i ja esperem al pròxim any, per seguir gaudint d’aquestes estones tan especials.

FELIÇ DIADA A TOTHOM! 📖🌹👩🏽‍🤝‍👨🏼🐲