A 6è llegim bé!!

A la classe de 6è ja hem començat l’activitat “Llegim bé” que duem a terme els dimecres a l’hora de lectura. En aquesta activitat, l’alumnat porta un llibre de casa i ens en llegeix un capítol o fragment què prèviament s’ha preparat a casa. La resta de la classe l’escoltem amb molta atenció i després valorem com ha estat la lectura.

El Josep Mascó i la Berta Sánchez han estat els primers a llegir-nos. El Josep va triar un llibre del Tom Gates i la Berta un de la Greta Thunberg, amb un bonic missatge: “No ets massa petit per fer coses grans!”.

Tots dos ho van fer genial i, tot i la dificultat de llegir davant dels companys i companyes amb la mascareta, van fer una feina excel·lent!!

FELICITATS A TOTS DOS!!!