Lectures solidàries per la Marató

El passat dijous 12 de desembre els/les alumnes de tercer i cinquè de les escoles Centcelles i Mn.Ramon Bergadà, vam anar a llegir contes a la Biblioteca Municipal de Constantí per col.laborar amb la Marató de TV3 celebrada avui diumenge.

Vam llegir dos contes; “Roba estesa” i “Alas de mariposa” que parlaven sobre malalties minoritàries, però… sabeu què és una malaltia minoritària? També anomenades rares, són un grup molt nombrós integrat per més de 7.000 condicions clíniques que tenen una baixa prevalença en la població. Poden afectar en conjunt a un 5-7% de la població general: s’estimen uns 30 milions d’afectats a la Unió Europea, uns 3 milions a l’Estat espanyol, i entre 300.000 i 400.000 a Catalunya.

Per cada alumne que va llegir, l’Ajuntament de Constantí donarà 1€ que es sumarà al total de diners recaptats per la investigació sobre aquestes malalties.

La solidaritat sempre té recompensa!

Col.laborem amb la Marató de TV3