Llegim per La Marató!

Un any més els grups de tercer i cinquè de la nostra escola i de l’escola Centcelles hem col·laborat amb la Marató d’aquest any dedicada a les malalties minoritàries i ho hem fet mitjançant la lectura col·laborativa de contes a la Bibiloteca Municipal de Constantí. Els alumnes de tercer A hem llegit el llibre “I jo què?” i els de tercer B hem llegit el conte “Una tripulació molt especial”. Els podreu trobar a la Bibiloteca.
Així també aprenem que hem de ser solidaris i aportar el nostre granet de sorra per recaudar diners per poder investigar i ajudar a trobar solucions per a totes aquelles persones que pateixen una malaltia minoritària. Gràcies a tots i totes per col·laborar!
Us deixem algunes fotos.
Llegim per la Marató