Obert període beques menjador 2a convocatòria

Benvolgudes famílies de P3 i alumnes nous al centre,

Ja s’ha obert el període per presentar les sol·licituds d’ajuts per al menjador del present curs escolar. Durant el dia de demà, dimarts 2 de setembre, l’escola es posarà en contacte amb vosaltres. Si opteu per presentar la documentació al Consell Comarcal (amb cita prèvia. A partir de l’1 de setembre ja es pot demanar hora al link  https://bit.ly/2QiXvJF o trucant al 977244500), us compartim la informació i documentació. Si més us estimeu gestionar-la a l’escola, caldrà que demaneu cita prèvia (977.521.790 o escolamrb@escolaramonbergada.cat).

Les famílies que podeu sol·licitar l’ajut són:

A-Alumnes de nova matrícula o trasllat.
B-Unitats familiars que, a partir del maig/juny del 2021:
b.1.Hagin requerit l’atenció de serveis socials.
b.2.La situació econòmica / social s’hagi vist greument afectada (caldrà justificar documentalment la nova situació).

El termini finalitza el 17 de setembre.

Gràcies

Annex IIIIIIVIV (custòdia compartida), V i VI.