Certificat autoresponsabilitat alumnes INFANTIL i PRIMÀRIA. Novetats!

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar el Certificat d’autoresponsabilitat. Fixeu-vos-hi bé, ja que hi ha un document per als alumnes d’infantil i un altre, per als de primària. Totes les famílies teniu l’obligació de presentar-lo abans del 17 de setembre. El primer dia d’escola, el repartirem entre els alumnes. No obstant, si ho desitgeu, podeu imprimir el document adjuntat i els vostres fills o filles ens el poden portar emplenat el dia 13.

També un annexem un llistat amb la simptomatologia compatible amb la covid-19. Com ja indiquem, si el vostre fill o filla, o vosaltres mateixos, presenta algun dels símptomes, caldrà que us adreceu (trucant prèviament) al vostre CAP.

Cal presentar un certificat per cada fill o filla.

Moltes gràcies

Certificat alumnat INFANTIL

Certificat alumnat PRIMÀRIA

Annex 1. Simptomatologia