Quina gran sorpresa…Sant Jordi ja ha arribat!

Iniciem el trimestre amb una meravellosa sorpresa preparada per les mares i pares de l’AFA que han guarnit l’entrada de l’escola amb temàtica de la festivitat de Sant Jordi. El resultat ha estat espectacular i la cara dels nens, nenes i mestres fa que ens posem en marxa de la millor manera.

Vull agrair personalment l’originalitat i l’esforç per intentar que la festivitat sigui tan normalitzada com sigui possible. És gratificant veure la implicació de la comunitat educativa en l’escola i us animo a continuar en aquesta línia que sempre està oberta per a totes les famílies del centre.

Finalment, si alguna família vol veure el resultat, només cal que demani una cita, trucant al telèfon de l’escola.