Mones de Pasqua…mmmmm!

No podiem marxar de vacances sense realitzar la ja tradicional Exposició de Mones de Pasqua dels/les alumnes de 6è. Com cada curs, ja sigui en parelles o de manera individual, preparen les seves mones de manera artesana, ens expliquen pas a pas la recepta, les ensenyen a tots els nens i nenes de l’escola i, finalment, es fa la degustació.

Us deixem un petit vídeo de la magnífica exposició d’aquest any, unes mones espectaculars i molt i moooolt dolces.

Moltes gràcies a les famílies per la vostra implicació…sabem que sou l’ingredient secret!