L’IL·LUSTRADOR SUBI I L’ESCRIPTORA ANNA OBIOLS VISITEN L’ESCOLA

El divendres dia 30 de maig en Subi i l’Anna van visitar la nostra escola per explicar-nos algunes de les seves històries llegides i treballades a l’aula.

Mentre l’Anna explicava els contes, en Subi anava creant unes precioses il·lustracions davant l’atenta mirada de tots els nens i nenes.

Els llibres que teníem a l’escola estan ara a les seves mans i, properament, ens el retornaran a l’escola amb la seva dedicatòria i signatura.

Gràcies per la vostra visita! Agraïts/des de poder compartir tot un matí al vostre costat escoltant boniques narracions i gaudint de l’art i la cultura en directe.