JA ÉS NADAL A L’ESCOLA

Han arribat les esperades vacances de Nadal i a l’escola ho hem ben celebrat!

Ahir dia 20 de desembre va tenir lloc la representació “MARTÍ I EL PESSEBRE” amb un gran nombre d’assistents que va omplir la Sala Polivalent. Tots els alumnes van interpretar i cantar molt bé l’obra i el resultat va ser tot un èxit!

(Podeu accedir a l’àlbum amb totes les fotografies clicant sobre una de les imatges)

VÍDEO COMPLET DE LA REPRESENTACIÓ:

Al final de l’obra es va projectar l’esperada “postal digital” que va comptar amb la participació de tota la comunitat educativa amb l’objectiu de desitjar-vos a tots/es unes bones festes i un feliç 2019.

Finalment, avui dia 21 de desembre a l’escola els alumnes de Cicle Superior han celebrat l’amic invisible i tots els alumnes, per grups, han cagat el tió, han cantat nadales davant de l’exposició de motius nadalencs i han esmorzat coca i xocolata (gentilesa de l’AMPA de l’escola).

MÉS FOTOGRAFIES I VÍDEOS DEL CAGA TIÓ CLICANT SOBRE LES IMATGES

Des de l’escola volem felicitar a tots els alumnes i donar les gràcies a les famílies per tot el seu suport i us recordem que a partir d’avui podeu visitar l’exposició de motius nadalencs fets pels alumnes a la biblioteca municipal. Gràcies a totes les famílies que hi heu col·laborat. Mireu quin goig que fa!

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!