Ja tenim les nostres òlibes!

Els nens i nenes de 3r el passat mes de març van visitar Verdú per endinsar-se en els diferents racons de l’edifici més emblemàtic del poble, el castell.  Quina passada! A més, els alumnes van realitzar un taller molt divertit amb l’ Enric i la Francina. Tots dos són terrissaires i van explicar-nos com treballen i com funciona un torn per fer càntirs.  Vam descobrir que a Verdú és típica la ceràmica negra ( cuita amb llenya i és el fum qui li dóna el color) i és un símbol identificatiu de la població. Tot l’alumnat va tenir l’oportunitat d’elaborar una òliba súper xula, que ens han fet arribar aquesta setmana  cuita.

Mireu quines fotos més boniques!