Colònies a Tamarit

El dilluns 13 de maig i el dimarts 14 els alumnes de cinquè vam anar de colònies a Tamarit. L’eix temàtic eren els romans, per això vam viatjar al passat per descobrir com vivien els nostres avantpassats romans a l’antiga Tarraco. Vam crear figures de ceràmica mitjançant fang i tessel·les,  a través d’un joc de pistes vam aconseguir diferents construccions de l’època romana i per últim vam fer un recorregut per les restes romanes que es conserven a Tarragona. A les fotos podeu veure que bé que ens ho vam passar!!

La Milla Urbana

Els nens i nenes han participat aquest passat dissabte, en la 21a Milla Urbana Escolar “Memorial Jeroni Saura”, que s’ha celebrat als Camps Elisis, sota l’organització del Servei d’Esports de l’Ajuntament de Lleida.
Els joves atletes han recorregut distàncies que anaven des dels 300 metres fins… Llegeix més»