ESCOLA PRÀCTIQUES II

Comiat alumnes de 6è

Un any més una nova fornada d’alumnes de 6è ens deixen enrere per començar la seva nova etapa dins l’educació secundària.

Us desitgem les millors experiències i aprenentatges en aquest nou camí. Heu deixat una gran empremta en el cor de l’Escola Pràctiques II.

Fins sempre!

Gràcies a tots i totes ho hem aconseguit!

Enguany ha sigut un any diferent, ple d’obstacles des del primer moment. Ha sigut un any en què no hem vist gaires somriures, en què no ens hem pogut abraçar, ni jugar amb nens i nenes d’altres grups. Però, a pesar de tot això, hem aconseguit arribar a final de curs amb molt bons resultats, i tot és gràcies a la col·laboració de totes les persones que formem part de l’Escola Pràctiques II.

Gràcies per tota la comprensió, suport, constància i confiança.

Bon estiu i fins ben aviat!

Us deixem un petit obsequi perquè gaudiu de la realitat de les nostres aules en aquest curs especial:

CICLE INICIAL VISITA LA MITJANA

Aquesta setmana els i les alumnes de cicle inicial hem anat d’excursió al Parc de la Mitjana per treballar en el nostre projecte interdisciplinari.  A la Mitjana hem pogut observar la fauna que hi viu, els diferents tipus d’arbres i plantes i el riu Segre. Ens hem adonat que la Mitjana és un exemple d’ecosistema fantàstic.

A més, hem fet de científics mirant amb una lupa i hem fet una recollida de mostres per poder crear el nostre propi ecosistema a l’escola.

També hem dinat al parc i ens hem tirat per la tirolina. Ens ho hem passat d’allò més bé i hem jugat molt!!!

Si voleu veure tot el que hem fet podeu clicar a la primera fotografia (1r de primària) i la segona fotografia (2n de primària)