Fruita a l’escola

A partir de demà a l’hora del pati tornem a repartir fruita per esmorzar dins el Pla de Consum de fruita a les escoles:Fruites maigDimecres 18 de maig, tomates cirerol: mengeu tomates de manera habitual, ajuda a prevenir el càncer.
Dilluns 23 de maig, nespres : posseeix polpa comestible té un color entre blanc i ataronjat i és molt aromàtica, carnosa, amb un intens sabor dolç encara que una mica àcid. Originàriament és un fruit procedent de la Xina.
Dimarts 24 de maig, poma golden:
Conté fòsfor, és excel·lent per als que realitzen un treball intel·lectual molt intens; neteja les dents i enforteix les genives.