Exposició del Pinotxo

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Enguany l’escola Pràctiques II  s’ha sumat a la proposta feta des de la Xarxa de Biblioteques escolars de les comarques de Lleida per tal de treballar el llibre « Les aventures de Pinotxo» del Carlo Collodi, llibre que es començà publicant  l’any 1881 i que ha estat traduït a més de 260 idiomes. A part de llegir-ne alguns fragments, fer una visita al Museu de Lleida i de visionar-ne una pel·lícula,  Pinotxo també ha estat present en molts dels tallers de plàstica que hem dut a terme en aquest curs. Us deixem amb una mostra d’algunes  activitats finalitzades i que estan exposades a l’entrada del centre sota l’atenta mirada dels nostres gegants.