Els de 3r hem anat a Verdú

El divendres 31 de març, els alumnes de 3r vam anar a visitar el poble de Verdú. De la mà de l’Angels vam conèixer la història d’aquest poble i vam recórrer els carrers del nucli antic. Vam fer una detallada visita al Castell i a l’esglèsia. Després vam anar al taller de l’Enric i la Francina. Allí veièrem com es preparava el fang i com elaboraven la típica ceràmica negra de Verdú.  Seguidament cadascú de nosaltres va elaborar una figura de ceràmica que, quan estigui cuita, ens la faran arribar a l’escola.