Un Sant Jordi molt especial

Enguany hem pogut tornar a celebrar la diada de Sant Jordi amb un to més de normalitat, després de la Pandèmia.

Durant la jornada escolar vam realitzar diferents activitats depenent del cicle més plàstiques, musicals, reflexives… però totes elles molt engrescants i motivadores.

Per la tarda, vam poder gaudir de l’entrega de premis literaris:

Hi havien dues categories: POEMES RECITATS EN VEU ALTA I TEXT ESCRIT (rodolins o contes amb un tema comú: l’hort escolar).

Tot seguit, l’alumnat de sisè ens va ballar la popular dansa de bastons i per acabar, tota l’escola vam ballar sardanes.

Podeu veure algunes imatges de la diada clicant la següent imatge.