Treballem a casa

Benvolgudes famílies de l’escola,

En primer lloc desitjar que us trobeu bé tots i totes, donat que són moments difícils per a moltes famílies.  Esperem hagueu passat una bona Pasqua.

Els aprenentatges que els vostres fills i filles hagin fet aquests dies a casa, seran tant o més importants que els escolars, ja que hauran servit per donar valor a altres aspectes que potser no podíem fer tant en família, com parlar, jugar o fer coses junts, aprendre a compartir espais,  valorar la companyia … tot allò que de ben segur ens farà canviar per millorar.  La dedicació als vostres fills/es és el més important.

Iniciem el 3r trimestre escolar en circumstàncies excepcionals i, seguint les directrius del Departament d’Educació, anirem enviant tasques setmanals per què els nens i les nenes no perdin els hàbits de treball i els hi puguem fer un seguiment escolar, ja que no podem continuar amb el que teníem previst pel curs. Adaptarem la proposta d’activitats i la manera d’avaluar en funció de les orientacions que ens vagin donant.

Demà al matí us arribarà la primera tramesa d’activitats a través del tutor/a i també ho penjarem a la pàg. web de l’escola.

Seran activitats curriculars de periodicitat setmanal. Cada dilluns a les 10h. rebreu les activitats a fer i tindreu temps de retornar-les fetes fins divendres a les 17h. de la mateixa setmana.

Aquesta setmana serà diferent: les enviarem demà i les podreu fer fins divendres de l’altra.

El tutor/a serà la persona de referència per a l’alumne/a. Farà el seguiment de les tasques realitzades de manera personalitzada, juntament amb altres mestres del cicle, i acompanyarà els alumnes en allò que necessitin per a dur-les a terme.

És important fer les tasques encomanades, ja que tindran un valor afegit al que hem anat treballant durant el curs.

Cal organitzar-se i dedicar un parell d’hores com a mínim al dia per a treballar. Cadascú ho pot fer en el moment del dia que millor li vagi, i també és important llegir una estona i fer altres activitats que agradin (manualitats, escoltar música, ballar, jugar ….)

Esperem que les activitats proposades siguin rebudes amb il.lusió pels nens i nenes.

Us farem arribar les informacions del Departament d’Educació per anar ajustant el desenvolupament del curs escolar.

Agrair-vos la vostra comprensió i esforç, ja que tots plegats ens hem hagut d’adaptar a les circumstàncies que aquesta pandèmia ens ha portat. Esperem tornar a l’escola!

Atentament,

Equip educatiu escola Pràctiques II