TANCAMENT DE L’ESCOLA- Important! Actualitzat a 13/7/20

A causa de l’actual situació en què ens trobem a la ciutat de Lleida per l’expansió del COVID 19, l’escola ha de romandre tancada fins a nou avís.

L’entrega dels expedients dels i les alumnes de 6è es realitzarà durant el mes de setembre. Ens posarem en contacte amb vosaltres quan pogueu realitzar aquesta recollida.

Pel que fa a la presentació de les beques, si algú encara no l’ha presentada, recordar-vos que ho podeu fer de forma telemàtica fins al dia 17 de juny. En el cas què algú no pugui presentar-la telemàticament, té l’opció de dipositar la sol·licitud de beca i la documentació complementària (impresa en paper) en un sobre dins la bústia de l’escola (situada a la vora de la porta d’entrada).

Pel que respecta a les noves matrícules que s’havien de realitzar aquesta setmana, queden suspeses les matrícules de forma presencial. Ben aviat ens posarem en contacte amb vosaltres via telefònica per a concretar els aspectes i la formalització de la matrícula.

Per qualsevol gestió o consulta, podeu utilitzar el correu de l’escola: c5008212@xtec.cat

Moltes gràcies.