TALLER “TRIANGUL@’T”

La setmana passada els nens i les nenes d’infantil vam acabar el taller centrat en el treball d’una forma geomètrica. En aquesta ocasió, l’escollida ha estat el TRIANGLE.

Per començar vam escoltar un conte molt divertit sobre un triangle que estava trist i anava trobant amics pel seu camí que el van ajudar a posar-se content. A partir d’aquí vam buscar i observar diferents objectes de la classe i el nostre entorn que tenien aquesta mateixa forma.

A través de triangles vam crear diferents dissenys. A P3 un peix i a P4 i P5 el senyor o la senyora triangles. Finalment, desprès d’observar diversos edificis del món, ho vam traslladar a volum elaborant piràmides i prismes triangulars amb els escuradents i la plastilina.

Que bé que ens ho hem passat i com hem après i gaudit!

Mireu les fotos i ho podreu veure!