SUPERFRUTIS

El passat dijous 27 de febrer l’alumnat de Segon de Cicle Inicial vam participar en un taller per treballar els aspectes bàsics de l’alimentació saludable i sostenible. Dins del programa del pla consum de la fruita a les escoles, vam ajudar a la Súper-poma i la Súper-albergínia a neutralitzar els atacs d’en Sucrator, que havia escampat l’epidèmia de la mala salut a la ciutat de Makedònia.

Per això, tota la classe va lluitar per combatre’l i alliberar-nos del sucre a través d’aliments com la fruita o els fruits secs per endolcir els iogurts i ens van animar a llegir més les etiquetes dels productes que comprem! Vam preparar una macedònia boníssima!