Sortida a Verdú

El divendres 13 d’abril de 2018 els alumnes de tercer curs vam fer una sortida al  poble de Verdú. Allí vam fer una visita  al castell amb la seva espectacular torre de 25 metres d’alçada i de diàmetre , les seves naus, la més elevada considerada com una joia del gòtic civil català, i l’esplèndida escalinata de pedra que voreja la torre.  Degut a la pluja només vam poder visitar l’interior de l’església de Santa Maria on vam poder admirar les seves imatges religioses i els acolorits vitralls.

Un cop acabada la ruta pel poble vam realitzar un taller de terrissa que ens va acostar a la feina de terrissaire i la tradicional terrissa negra de Verdú. Amb l’Enric i la Francina vam fer una figura de fang.

Des d’aquí volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Verdú que ens va cedir el local del teatre del poble, que ens va permetre aixoplugar-nos de la pluja que va caure pràcticament durant tot el dia. També a l’Àngels que ens va fer de guia i a l’Enric i a la Francina que ens van ensenyar la tècnica del modelatge del fang.