Propostes des de la Biblioteca

Dia Internacional del Llibre Infantil

Hola genteta guapa del Pràctiques II, quan dies fa que no ens veiem!!!!!!!! Des de la Biblioteca us volem dir que us trobem molt a faltar i desitgem poder tornar aviat a la nostra escola.

Avui us portem una notícia des de la web de les Biblioteques Escolars de Catalunya , ens recorden que és el Dia Internacional del Llibre Infantil amb el següent escrit:

Tot i que estem en època de confinament no podem deixar de banda aquelles celebracions que ens fan recordar que estem a prop els uns dels altres encara que físicament estiguem lluny… i avui és una d’aquestes commemoracions: el Dia Internacional del Llibre Infantil (coincidint amb la data de naixement de Hans Christian Andersen).

Segur que si fóssim a l’escola hauríem fet activitats especials per apropar els llibres als lectors, per destacar la importància que té el llibre en el nostre dia a dia: una exposició, una hora del conte especial… Però aquesta situació ens ha fet reinventar-nos, ens obliga a ser més resolutius i a buscar alternatives a les opcions tradicionals.

El Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (CLIJCAT) ha decidit sumar-se a la proposta de l’IBBY (International Board on Books for Young People) d’enregistrar un vídeo amb el missatge del dia internacional. El CLIJCAT ha preparat un vídeo on 25 infants i joves llegeixen el manifest d’enguany.

I recordeu,  rebre comentaris vostres seria l’aliment per matar la gana de retrobar-vos.