PROJECTE DE L’HORT A P5

Les nenes i nens de P5 no som ni pageses ni pagesos però durant un trimestre hem après a estimar la terra que ens dona les hortalisses que tant necessitem per una bona salut.

Ha estat durant aquest segon trimestre quan les nenes i nens de P5 hem participat en el projecte interdisciplinari de l’escola: l’hort escolar.

Ens han ensenyat a preparar la terra, a utilitzar les diferents eines, a triar les més adients per a cada feina i a tenir cura del nostre planter.

Ens voleu veure en acció? Mireu les fotos!

Sabeu què? Amb les verdures i la fruita també es poden crear obres d’art. Mireu quins artistes estem fets!

També agrair a la padrina de la Clàudia que ens va ensenyar com plantar enciams i cebes a l’hort. Va ser una tarda molt interessant. Moltes gràcies!

Us deixem l’enllaç del joc que hem fet a totes les classes d’infantil, per què pugueu fer-lo a casa, podreu aconseguir totes les insígnies?