PROJECTE DE L’HORT A P3

Al llarg del segon trimestre i començament del tercer, hem estat treballant a l’escola el projecte de l’hort escolar. Hem pogut gaudir molt i hem après molt sobre aquest. Ens agradaria agrair la participació de totes les famílies, ja que amb la vostra ajuda hem pogut descobrir una gran quantitat de coses. Ens heu portat contes que explicaven com fer un hort a l’escola i molta més informació, també ens heu portat moltes plantes (tomateres, maduixeres, mongeteres, espàrrecs, julivert…), eines per treballar a l’hort com el rasclet, la pala i la regadora, murals amb informació molt interessant, jocs sobre l’hort. I també ens heu aportat la vostra experiència venint a l’escola i compartint moments amb els vostres fills i filles.

PER AIXÒ, DES D’AQUÍ, US VOLEM DONAR LES GRÀCIES!

Ara us deixem amb un petit recull de les diferents propostes que hem anat fent al llarg del projecte. Esperem que us agradin tant com a nosaltres mentre les féiem. Amb elles hem pogut aprendre què necessita una planta per viure; quin és el seu cicle vital; quines eines necessitem per treballar a l’hort; quina fauna podem trobar entre les hortalisses, fruites i verdures, i quina funció tenen en l’hort. També hem descobert què podem plantar en un hort, hem après a classificar els aliments segons si eren fruites o verdures, i hem conegut quina part de la planta mengem en cada cas.

Un dia vam rebre la visita dels iaios de la Dàlia, en Miguel i l’Adelaida, que ens van ensenyar a plantar a l’hort. Ens ho vam passar molt bé, mireu a les fotos!

Al projecte, també ens ha donat temps de convertir-nos en artistes. No hem dibuixat ni hem pintat, hem fet art d’una manera diferent i molt divertida. Segur que mai us hauríeu pensat que podriem fer uns quadres tant creatius amb les fruites i les verdures! Ha sigut molt engrescador i esperem que us agradi molt les nostres obres d’art.

També hem fet visites a l’hort per cuidar-lo i veure com creixia tot el que havíem plantat amb la resta de nens i nenes de l’escola. Quina gran experiència!

Us deixem l’enllaç del joc que hem fet a totes les classes d’infantil, per què pugueu fer-lo a casa, podreu aconseguir totes les insígnies?

Esperem que us agradi i gaudiu tant com ho fem nosaltres.