PROJECTE DE L’HORT A LES AULES DE P4

Al llarg del segon trimestre i inici d’aquest nou trimestre, ja sabeu que hem estat treballant el projecte de l’hort a l’escola. Ens agradaria moltíssim agrair la participació de totes i cadascuna de les famílies, ja que amb la vostra col·laboració ha estat tot un èxit. Ens heu aportat materials diversos com diferents llavors (pastanaga, síndria, tomates, carabassa, flors de colors…..), petites eines per treballar a l’hort, murals preciosos, puzzles de l’hort, molts contes i llibres dels hort i jardins. Ens heu aportat la vostra experiència venint a l’escola i participant en diferents activitats.

PER TOT AIXÒ US DONEM LES GRÀCIES FAMÍLIES

Tot seguit us farem un petit recull de totes les coses que hem anat fent a l’escola sobre el projecte. Els vostres fills i filles han fet una gran feina, han descobert com es treballar en un hort i quines tasques s’han de realitzar: plantar, remoure la terra, regar….s’ho han passat pipa. També han descobert el món tant ampli de les llavors i fins i tot han cuidat una mongetera que ells van plantar a l’aula i com ja sabeu, us va arribar a casa.

AULA DELS CAVALLS                                             AULA DELS ÀNECS

Algun dia hem rebut la visita de familiar a l’escola que ens han ajudat a plantar a l’hort o ha fer diferents activitats relacionades amb el món de l’hort escolar. Ens ho vam passar pipa. teniu ganes de veure-ho !!!!!!!!!!

LA PEPITA, PADRINA DE L’AINET

L’ÀNGEL, EL PADRÍ DE LA NOA I L’ASHLY

VISITA DE LA LIDIA I LA LAURA, MARES DE IAN I AFRICA

A l’aula també hem fet d’artistes. Ara bé, d’artistes una mica especials i molt però que molt divertits. Ara veureu perquè, els nostres petits artistes van utilitzar una tècnica ben diferents amb materials pocs corrents… bé…. poc corrents per fer un quadre, vam utilitzar verdures de molts tipus. quin disbarat, oi?????? Aquí teniu les nostres obres d’art. ESPEREM QUE LES TROBEU MOLT DIVERTIDES

CLASSE DELS ÀNECS                 CLASSE DELS CAVALLS

Els vostres fills/es també han fet de petits pagesos, però això ho descobrireu amb el lapbook que us arribarà a casa.

Per acabar us deixem un enllaç on trobareu el nostre JOC DE L’HORT esperem que en gaudiu molt tot jugant. Cliqueu damunt de la imatge del joc.

Esperem que us agradi i gaudiu tant com ho fem nosaltres. Fins aviat